Chippträning

Nej nu pratar jag inte golf utan roulette! Igår jobbade jag bakom rullen och vid ett rus vid halv tolv hade jag sju färger ute! Ni som inte vet innebär det att hela bordet är täckt av små runda rullemarker i olika färger... Alltså Tina måste vara snabb i huvudet på att räkna och att chippa mellan spelen... Räkningen går väl hyfsat men chippningen är det värre med. Och inte tala om att slå kulan.. Slog ut den på golvet tre gånger! Tur för mig att spelarna var snälla och bara skrattade åt mina små misstag! Jag är ju såååå charmig! En kille hade sagt till bartendern att "hon därnere (mig) var den trevligaste croupieren han träffat". Tack!!!

Att sova på ett kontor går faktiskt riktigt bra! Soffan är skön! Men det är ännu skönare att komma hem.

Ikväll efter spjutfinalen ska jag ta med mig mammas hund på en lång promenad! Så mamma slipper med sitt dåliga knä!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jisses det där med roulette är inget för mig haha...klart pojkarna blir charmade av dig Tina på dom bara ;) Ska vi ta en fika i veckan?

2009-08-23 @ 14:46:04
URL: http://livemylife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0