Centraldammsugare är LYX!

Här jag bor har vi centraldammsugare! Det är lyx!! Jag kommer ihåg när jag och Daniel var och tittade på den lägenheten vi bodde i som ligger dörr i dörr, då hyresvärden sa att det fanns centraldammsugare. Jag visste då inte var det var för något och trodde helt enkelt att man inte behövde dammsuga överhuvudtaget utan att det skötte sig själv! hahaha.. Sån lyx var det ju inte, men jag slipper byta påsar, slipper alla sladdar, slipper att dra på en stor tung mojäng och framför alt så suger den som fan!!! Nu måste jag bara diska... Diskmaskin hade varit ännu mer lyx... Men man kan inte få allt!

Har varit ute med Ixi på promenad idag igen. Men något jag inte kan förstå är varför man inte har sina hundar kopplade! Även om man litar på sin egen hund kanske MIN hund är farlig! Nu är inte Ixi speciellt farlig men det kan man ju inte veta! ;)

Funderar på framtiden.. Funderar på ett säsongsjobb i fjällen. Det skulle väl vara kul. Synd att man inte har en bartenderutbildning.. Nån som vill ha privatkurs med mig?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0