Tågfan!

Om man inte kan läsa en tågtidtabell ordentligt så ska man aldrig mer få det ansvaret! Förlåt E men du är riktigt kass på det! Så nu var vi nästan strandsatta här i Jöntet om jag inte hade haft min andra älskade E! Så jag kommer hem och kan jobba, vad glad min chef hade blivit annars om jag ringt och sagt att jag var strandsatt här när jag krånglat fram och tillbaka hela helgen och veckan innan.

Så nu E ska du få skämma bort mig riktigt ordentligt hela veckan. Bara så du vet!

4 dar och ett år sen blir Tess en gammal nucka! ;)

Igår var det ganska lungt och jobba, fast kul. Jag har en spelare som säger att han har vissa känslor för mig, han känner HATKÄRLEK.. Hahaha...

Citat: Man kan inte spela hos dig för då förlorar man, men fan va kul man har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0