Sommar...

Nu är det väl äntligen sommar! Hörde ljudet av glassbilen igår och det muntrade upp mig!

Idag har jag fått lite gjort, sov alldeles för länge. Min hosta på natten håller på att ta livet av mig! Knallade iallafall iväg till kvinnojouren, lovade att jag skulle titta in där när domen kom. Hon jag pratade  med tyckte att jag skulle känna mig supernöjd med att han fick 8 månader och de borde veta va de pratar om. Lovade att jag skulle gå in med domen så hon fick läsa. Har inte ens läst den själv ioch med att jag inte fått den på posten hit. Fick även ett telefonnummer till kvinnofrid i linköping där de har självhjälpsgrupper, tror det kan vara bättre för mig.

Snart kommer E hit. Saknar honom! Ska bli skönt att få kramas och pussas igen och känna KÄRLEK! Har kännt det alldeles för lite det senaste året. Sen kommer mamma hit med mitt nya köksbord, så nu är det snart färdigt i min nya lya också!

Tack alla för erat stöd! Det betyder massor! Vill ge en extra kram till C, E och A för att ni ställde upp på rättegången så han blev dömd. Kommer aldrig glömma vad ni gjorde för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0