Mamma Hostar...

Idag började dagen väldigt bra.. Solen sken och jag jobbade och tog hand om mina pensionärer... Sen när jag slutade klockan elva så kör jag ner till gamla lägenheten, öppnar postfacket och inser att adressändringen måste vara tröga i huvvet eftersom det ligger massa post... Jag öppnar breven, mest tråkigheter. Öppnar ett handskrivet kuvert och inser att det är från Idioten.... Först ett litet rosa vykort där det står Förlåt med nån fet gubbe. På baksidan kan man läsa:

F.D Bebys Hoppas du har ett bra liv!! Glad påsk och jag älskade dig, glöm aldrig det. Alex.

Idiot idiot idiot. Varför slå någon man älskar? Och Bebys var något han kallade mig... Hatar ibland det ordet... speciellt det med e, baby går bra.. inte bebys!
I kuvertet finns även ett papper där han har skrivit.

Om du vill svara och ge mig förlåtelse. Skriv på: bla bla bla, Häktet i Jönköping bla bla bla.... Och kän dig inte hotat Jag tar mitt straff, som en man. tack för tiden vi har hafft, (mama hustar) hahahaha... Ha ett bra liv. Hälsningar från din före deta Alex.
Jag skriver inte mer effter detta. Hej då.

En man! Han har aldrig varit en man! Och mama hustar ska egentligen vara mamma hostar som jag sa när jag blev arg på något eftersom de från Serbien säger något som låter som det som betyder en massa fula ord i följd som inte jag ville säga, så jag sa mamma hostar, det var tydligen kul. Ska jag förlåta det han gjort? Nej nej nej.. Men varför ska jag lida och gråta en massa tårar. På väg hem i bilen forsade tårarna ner för min kind och jag var till och med tvungen att stanna för jag ville inte köra just då.. Han knäcker mig, jag vill bara ge upp... Allt känns så meningslöst och ohoppfullt. Ska jag aldrig få lida klart för det han gjort? När ska jag kunna hantera känslorna och inte gråta?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Älskade vän allt kommer bli bra en vacker dag! Du har dina vänner och din familj att luta axeln emot ifall det är tufft. Han förtjänar sitt straff o förtjänar att aldrig bli förlåten för det han gjorde. Får bara hålla tummarna att han blir en bättre man som aldrig mer gör något sådant mot en kvinna. Stå på dig o ring ifall du behöver mig!

Pussokram din vän ellen

2009-04-16 @ 20:46:32
URL: http://punktblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0