Lördag...

Igår kom E.. Först var vi och fikade på Wienerbageriet, kaffe och en dammsugare. Sen shoppade jag på ÖB och sen systemet. Lite vin tills imorgon då jag bara jobbar till 15 och sen är ledig på måndag!

Innan E kom så var jag hos frisören, var ju tvungen att göra något åt mitt hack som Idioten förorsakat... Att jag inte har tagit tag i det innan vet jag inte varför men var nog bra eftersom jag kunde visa på rättegången hur det såg ut. Men jag tycker nog att jag borde ha klippt mig i den längden för nu syns det ännu mer, kan vara jag som inbillar mig. Sen sa mamma och min frisör att jag blivit GRÅHÅRIG! Mamma påpekade att hon minsann blev gråhårig i 30 årsåldern så nu vet jag som komma ska... Men jag är ju iallafall inte skallig eller skäggig!

På kvällen gick jag och E till BambuThai eller va det heter. Drack varsin öl och åt gott. Grejjen var bara den att man inte kunde höra vad han som serverade sa för han mumlade. Sen när vi gick därifrån konstaterade vi att han nog bröt på amerikanska eller engelska typ.. Tyvärr hae vi fått smak för alkohol och fortsatte till Boheme... Mums för Barcardi Brezzer vattenmelon!!

På sena kvällen när vi skulle sova fick jag ett ihopbryt med självmordstankar.. Jag fattar inte. Jag känner att jag vill att ångesten ska komma ur min kropp. Att jag då skulle må bättre. Tack E för att du finns!

Idag har jag jobbat 7-13.30, är nu hemma på långrast till 17.30 och sen jobba igen. Nu står E och lagar mat. Man är ju bra bortskämd men han envisas och säger att jag är värd det :). Det kanske jag är också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0