Kanske idag?

Idag kanske domen kommer. Det har gått exakt två veckor sedan jag var på rättegång. Egentligen borde jag ringa och fråga men jag vågar inte... Jag vet egentligen inte om jag vill veta vad han får för straff. Jag är feg!

Igår hetsade jag upp mig när jag fick ett sms där det stod "Babys skicka hit". Frågade E om han skickat det. Det hade han inte så jag kollade telefonnummret på eniro och det står på en kille i Jönköping med något utländskt namn.. Jag blev hysterisk.. Men det kan inte vara Han, fick senare ett sms där det stod att de skickat fel men tycker ändå det är konstigt att man skickar fel från sin stad till en annan i samma stad.

Snart ska jag gå och klippa mig. Ska bli av med mitt hack på min vänstra sida som Han har orsakat, vet inte varför jag inte varit hos frisören innan men har antagligen inte orkat. Mitt älskade långa hår kommer bli kort.. :( Sen kommer E... Min älskade underbara E...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0