Jobba jobba jobba

De närmaste dagarna kommer mitt innehållslösa liv få en vändning. Jag ska jobba massor!! På lördag är det  delad tur och skönt är väl det att lilla E kommer hit och är min husman så jag kan få saker serverade på fat :)

Jag hatar när man inte har pengar, jag hatar hur Han tog mina pengar. Jag hatar mig själv för att jag tillät han och göra det. Nu sitter jag i skiten och lever på socialbidrag tills första lönen kommer... Kul! Fuck You Aleksandar!

Jag och E planerar att åka någonstans i höst, fast vi kan inte bestämma vart... Nåt mysigt ställe där vi bara kan gå och strosa och vara lagom kära :). Jo för kär det är jag, även att man är lite rädd... svårt att lita på någon men han dök upp, allt känndes rätt och man kan ju knappt säga att "Du grabben, du är underbar men kan du vänta på mig ett par månader tills det har lugnat ner sig.."  Han är det finaste jag har, utan han och mina kompisar vore jag ingenting.

Jag älskar er, mina vänner, min E, min syster, mamma, faster, pappa

Kommentarer
Postat av: Du vet vem.. :D

Du är visst någon utan dina vänner E o din familj. Du är Tina! DU är DU o det kan ingen annan vara!

Förresten så tror ja du kan andas lugnt med E vid din sida... han är med största sannolikhet det goda som kommit ur allt detta hemska. Jag går för det mesta på första känslan om folk. o E är verkligen en go kille! Det kan du säga till honom oxå! KRAM!!

2009-04-16 @ 23:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0