Jag blir äldre...

.men inte mycket smartare. Jag får beslutsångest. Kan inte min mäklare få min lägenhet såld snart? Jag orkar inte sitta och tänka på att jag eventuellt inte kommer få den såld, vad händer då? Usch jag har ångest, och allt är ditt fel Alex! Jag önskar jag hade någon jag kunde ringa när jag mår så här dåligt. Ioförsig jag har mina vänner och E men jag orkar inte sitta och älta allt med dem längre, jag vill inte älta med dem längre. Vet att jag kan det om jag vill men jag vill inte, jag vill prata med någon som inte känner mig, som inte dömer, som inte känner han. Varför försvarar jag honom? Är det nån fas i mitt bearbetningstid? Sitta och försvara honom? Hon kände samma sak, hon som skrivit den där boken jag läser. Hon tog tillbaka honom gång efter gång och försvarade honom. Ibland blir jag arg när jag läser, hur kan hon försvara honom men jag är ju för fan likadan. Varför kan han inte sluta knulla min hjärna?

Nu när E klev ur duschen stod det "HEJ SNYGGING" på spegeln, passade bra även att det inte var jag som skrivit... Har inte märkt det innan, även att jag bott här i en månad snart...

Kommentarer
Postat av: u know who.. :D

Hej snygging :D

2009-05-03 @ 15:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0