Harrys...

Igår jobbade jag på Harrys ioch med att Hv spelade första finalen i ishockey mot Färjestad. Kvällen började segt segt segt... Böra en och annan som la in 50 kronor där och 40 kronor där och spelade för. När matchen var slut kom min räddning! Ett gubbagäng från norröver slängde in var sin 500 lapp.. Jag tog den och de gick :) MEN de kom tillbaka och de ena killen bjöd de andra på marker för 500 spänn var... De förlorade och gick... Kvällen slutade iallafall hyfsat bra och då jag gick vinkade jag och sa: Hej då grabbar, ha det bra! till grabb (gubbgänget).. Den ena svarade med: Du var det dyraste jävla fruntimret jag träffat i hela mitt liv... och du visade inte ens pattarna! Jag och barpersonalen fnittrade lite och insåg att gubben nog drukigt endel. Det jobbigaste med att jobba igår var ändå att stå där med vetskapen att man inte riktigt vet när man står där igen och jobbar... Harrys i Jönköping har den absolut trevligaste barpersonalen alla kategorier! När man jobbar där känner man sig som en i gänget! Saknar!

Igår hände det tyvärr också mindre roliga saker. Jag var hos min målsägandebiträde. Rättegången kommer vara imorgon och på onsdag i nästa vecka... Jag har redan en klump i magen inför morgondagen eftersom Marcus (min målsägandebiträde) förberedde mig på olika saker. Idioten var iallafall åtalad för sex punkter i form av grov misshandel och olaga hot mot mig men Marcus ska försöka få det så det blir en enda i form av grov kvinnofridskränkning. Jag måste svara på frågor som "Har du kunnat sova? Har du haft mardrömmar? osv. Jag har varken sovit dåligt eller haft mardrömmar efter allt som har hänt och jag ser ingen anledning till att sitta och ljuga. Jag har varit rädd för att gå ut i mörker. Varit rädd för mörker över huvudtaget efteråt men det har ju blivit bättre iochmed at jag vetat nu senaste tiden att han suttit häktad. Vet inte hur jag reagerat om han varit ute på fri fot, då kanske jag haft mardrömmar och inte kunnat sova. Nej jag ser inte framemot morgondagen, han kommer göra allt för att krossa mig och min styrka håller på att försvinna för jag känner att jag inte orkar mer....

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag står bakom dig rent psykiskt. Tänk på mig när det blir jobbigt så känner du min stöttande hand på din axel.

Ska tänka på dig hela dagen i morgon.

Kram kram kram kram kram kram kram på dig min vän

2009-04-02 @ 23:45:50
URL: http://mammigranten.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0