Halsont...

Nu har jag och E satt upp lite prylar och tavlor på väggen så det verkligen ser ut som ett hem. Fast jag trivs inte riktigt med hur det ser ut i mitt köksfönster.. ser så kalt ut. Men jag kan ju inte ha för mycket prylar heller eftersom katterna vill sitta i fönstret, de slår ju ner allt då.

Imorgon kommer familjen hit för att fira min födelsedag så idag tänkte jag få iordning på allt som jag vill ha det. Lite synd bara att jag inte har en skruvdragare eller borrmaskin så jag kan få upp IKEAhyllorna i vardagsrummet. Tänkte ha lite böcker där så det ser ut som jag läser lite. Ioförsig det gör jag. Just nu läser jag en bok jag fick av kvinnojouren som handlar om en kvinna som blir misshandlad, där man får läsa utdrag ur hennes dagbok. Skrämmande hur mycket man känner igen sig av känslorna hon beskriver. Det hon var med om var visserligen mycket värre och hon gick tillbaka till mannen flera gånger, jag gick ju bara tillbaka en gång och tog tillbaka en anmälan EN GÅNG. Något jag ångrar bittert idag.

Imorse var mitt humör nere på down. Förstår inte hur jag kan vara så sur. Precis som jag legat och ätit taggtråd hela natten. Nån som känner igen sig? Har inte ens mens eller nåt men är ändå sur som ett bi och blir otrevlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0