Fjärrkontroll...

Nu ringde E till Bredbandsbolaget för att fixa en ny fjärrkontroll. Mitt ex hade en förmåga att slänga dem i väggen så de gick sönder.. och jag har varit så förbannat lat att jag inte ringt efter en ny. Nu har vi iallafall tagit tag i det men de ringde upp efter att E pratat med dem. Var ju tvungna att fråga om vi var säkra på att det verkligen var fjärrkontrollen det var fel på! Nej vi har bara glömt at byta batterin PUCKO! :). Eftersom jag innan beställt nya fjärrkontroller på grund av att de hamnat med full kraft i väggen får jag nu betala 300 kronor! Thanks..

Pizzan satt där den skulle föresten! Mums. Halva ligger kvar i kylen :)

Jag och E ska kolla på nya avsnitt av Prison Break men konstaterade att vi inte hängde med så bra eftersom de har haft ett alldeles för långt uppehåll...

På onsdag ska jag jobba i Jönköping ända tills på lördag, söndag typ! Nice Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0