Äntligen!

Äntligen äntligen har jag fått igång mitt bredband... Nu kan jag sitta och blogga varje gång anda faller på!

Idag har jag varit på Kvinnojouren här i stan. Gick in där på ren och skär spontanitet. Det var skönt när jag 2 timmar senare gick därifrån. De har ju så mycket erfarenhet och ställer inte en massa konstiga frågor. Dit ska jag gå nästa gång jag känner att jag måste ventilera tankarna!

Om Han nu inte får något straff känner jag att allt detta har jag gjort helt i jävla onödan. Det är min just nu känsla. Varför genomlida polisförhör, rättegång, rädsla och skammen och sen få ytterligare en spark där nere när Han inte blir straffad? Kanske Han blir det, jag kan inte gå händelserna i förväg men om jag tror att han blir dömd och inte blir det så blir det ju jobbigare kanske?

För övrig trivs jag jättebra i min nya lyan. Tänkte att man kanske kunde ha lite inflyttningsfest så småningom.. Men jag jobbar ju som jag gör....

Spotify!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0