Ångest...

Måndag brukar vara lika med ångest, idag lika så... När man ligger på botten kan man lika väl dö, jag orkar inte kämpa för att ta mig upp. Jag måste prata med någon, någon som kan hjälpa mig ur ångesten och skammen.

Min helg har för övrigt varit bra. Bor i hemstaden numera och lägenheten är riktigt mysig! Trivs jättebra. Vad skulle man göra utan en lillasysters sambo? Jag skulle inte kunna flytta så ofta eftersom han är världens starkaste och allt går så fort när man flyttar med honom. :)

Min bror.. Han hade varit hos mamma och pappa i lördags. Undra hur många år sen det var egentligen som vi sågs senast. Nu dyker han upp igen.Allt när det passar honom, man blir lite konfundersam och arg för han är så jäkla lik min långsinta pappa!

Idioten satt föresten i rätten och sa att min pappa är rasist (vem skulle inte bli det om deras dotter blir misshandlad av en jäkla serb). Det var minsann min mamma och pappa som förstörde allt mellan oss och jag kan inte tänka själv! Jag vet inte om jag nämt det tidigare men Idioten är alltså inte svensk utan kommer från Serbien. Jag har alltid sagt att jag aldrig någonsin skulle kunna vara tillsammans med en invandrare just på grund av olikheterna som finns. Nu har jag ytterligare en anledning till att se till att inte nån jag tycker om beblandar sig med dessa odjur! De säger att deras kvinnosyn osv är bra men det är den fan inte.. De har en helt annan kultur och vissa saker som en svensk kille skulle acceptera utan större disskution skulle en serb slå en för. En hora ska inte ha långt hår.... Man ska inte få ha killkompisar, man ska inte gå i de där jeansen, man ska inte göra sallad så, man ska inte skratta när en man tittar på en, man ska inte tilltala en äldre man ifrågasättande (då får man en lavett) osv osv.

Idag är det fint väder så jag ska ut. MIn blogg kommer uppdateras sällan eftersom mitt bredband i nya lyan inte kommer igång förrens den 17 April :(

Kommentarer
Postat av: ardiana

ville bara säga att jag läser din blogg och du ska veta att jag stöttar dig. Men kom ihåg att alla invandrare är inte som idioten. Finns de som är underbara sen finns det svenskar som är värre än idioten. Spelar ingen roll vart man kommer från för i varje land/kultur/religion/världsdel osv finns det idioter den ena värre än den andre.

Du är stark och du kommer klara dig fint från allt detta. Kom ihåg att det som inte dödar dig gör dig bara STARKARE...du finns i mina tankar gumman

2009-04-07 @ 00:58:55
URL: http://missardushe.blogspot.com/
Postat av: Tina

Jag vet aRDIS att alla invandrare inte är som han, jag vet... Kram

2009-04-07 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0